EG Worksense

Smart office -ratkaisusi kokonaisvaltaiseen työympäristön johtamiseen ja kehittämiseen

  • Reaaliaikaista dataa tilojen käytöstä sensoriteknologian avulla 
  • Superhelppo mobiiliappi mahdollistaa sujuvan hybridityön työntekijöillesi, kun työpiste ja muiden tilojen varaaminen onnistuu etukäteen tai lennosta!
  • Liity niiden yritysten joukkoon, jotka säästävät merkittävästi rahaa optimoimalla toimitilat vastaamaan niiden todellista käyttöä.

Pyydä esittely

EG Worksense

EG Worksense on älykäs Smart office -ohjelmisto, joka hyödyntää sensoriteknologiaa

Keskeiset ominaisuudet

 

 

information

Data-analytiikka ja raportointi

Data-analytiikka ja raportointi

Hyödynnämme sensoriteknologiaa, jonka avulla saadaan kerättyä runsaasti reaaliaikaista dataa, jota voit hyödyntää, kun haluat optimoida toimitilat vastaamaan niiden todellista käyttötarvetta. Data auttaa sinua työympäristön kehittämisessä ja pysyt helpommin ajan tasalla muutoksista ja tarpeista. Järkeistämällä toimitilat vastaamaan paremmin niiden todellista käyttöä, voit saada aikaiseksi myös merkittäviä säästöjä. 

Raportointiominaisuutemme tarjoaa kattavan katsauksen henkilöstön jakautumiseen kerroksittain, mahdollistaen yksityiskohtaisen tarkastelun yksittäisistä työtiloista. Voit suodattaa tietoja rakennuksen, kerroksen, työalueen, työpisteiden ja huoneiden perusteella, sekä soveltaa erilaisia aikaan liittyviä suodattimia, kuten päivämäärä, kuukausi, viikko, viikonpäivä ja tunnit. Keskeiset suorituskykymittarit (KPI:t) sisältävät korkeimman henkilömäärän, päivittäisen keskimääräisen huippulukumäärän ja kokonaiskeskiarvon, jotka voidaan näyttää myös prosentteina, jos kerros- tai huonetilatiedot ovat käytettävissä.

 

approval

Digitaaliset pohjakuvat

Digitaaliset pohjakuvat

Toimitilan pohjapiirrokset saattavat olla hiukan hujan hajan eri paikoissa. Me digitalisoimme kaikki pohjapiirrokset ja pidämme ne puolestasi ajan tasalla. Pohjakuvissa näkyvät kaikkien tilojen nimet ja niiden toiminnallisuudet. Tämä nopeuttaa ja helpottaa työtäsi kun tiedät, mistä löydät helposti ajan tasalla olevat kuvat.

hallinto

Työpistevaraukset

Työpistevaraukset

Työntekijällä saattaa olla epävarmuutta toimistolle tulostaan kun hän ei tiedä, millaisia resursseja on tarjolla ja missä päin rakennusta. Ohjelmistoon kuuluva mobiiliappi auttaa työntekijää suunnittelemaan toimistopäiviään, hänen helposti nähdessään, ketä on tulossa milloinkin toimistolle. Samalla hän näkee vapaat työpisteet ja kokoustilat ja voi varata itselleen sopivan työpisteen tai parkkipaikan.

Rengøringsmodul

Palvelupyynnöt

Palvelupyynnöt

Kaatuiko neukkarissa kahvit pyödälle? Ratkaisuun on mahdollista liittää mukaan ns. palvelupyyntöominaisuus, jonka avulla toimistotilan ylläpito ja huolto sujuvat helposti tarkkojen sijaintitietojen avulla. Kahvinkaatajan tehtäväksi jää ainoastaan avata mobiilisovellus ja laittaa palvelupyyntö liikkeelle.

People

Reaaliaikainen käyttötieto

Reaaliaikainen käyttötieto

Reaaliaikaisen käyttötiedon ansiosta näet kuka kollegasi on tulossa toimistolle ja mihin hän on suunnitellut asettuvansa sinä päivänä. Ominaisuus on kätevä silloin kun esimerkiksi koko tiimi haluaa istua lähellä toisiaan. Varaus on mahdollista tehdä myös kerralla koko tiimille esimerkiksi yhteistä tiimipäivää ajatellen.

Jos maailmaa uhkaa seuraava terveysvaara, työpisteiden ja tilojen käyttöä voidaan rajoittaa. Näin työntekijä näkee, mitkä tilat ja työpisteet eivät ole sillä hetkellä käytössä.

Arrows

Infokioskit

Infokioskit

Navigointi ja liikkuminen isoissa toimistorakennuksissa voi olla joskus haastavaa - varsinkin jos käy näin hybridiaikana harvakseltaan toimistolla. Tähän auttaa isoilla pohjakuvilla varustetut reittipistekioskit. Tilat on erittäin helppo visualisoida interaktiivisilla pohjakuvilla ja näin opastaa ihmiset oikeisiin paikkoihin.

Kolme pakettia - valitse sopivin

Löydä tarpeisiisi sopiva paketti työympäristösi hallintaan, analysointiin ja optimointiin – ja laajenna helposti sitä mukaan, kun on tarve!

 

worksense-deskbooking

STARTER

STARTER

Alkaen 1,50 €/henkilö/kuukausi

Työkulttuurin muutos alkaa tästä

Sopii yrityksille, jotka ovat aloittamassa matkaansa kohti yhteiskäyttötyöpisteitä ja hybridityöhön mukautuvia työympäristöjä. Aloita työpisteiden varausominaisuudella ja päivitä Advanced-versioon, kun olet pidemmällä älytoimisto-matkallasi.

Sisältää seuraavat ominaisuudet

Alusta

  • Mobiilisovellus
  • Työpöytäsovellus
  • Single Sign-On (SSO)
  • SLA (8-16 EET)

Pohjakuvat

  • Pohjakuvien digitaalinen kaksonen
  • Rajaton määrä rakennuksia ja kerroksia
  • Tilojen nimet ja merkinnät
  • Toimiston kapasiteetin hallinta

Varaukset

  • Työpistevaraukset
  • Aseta, kuinka monta päivää etukäteen varauksia voi tehdä
  • Mahdollisuus varata helposti useille päiville
  • Mahdollisuus varata kollegan puolesta
  • Mahdollisuus varata vieraille
  • Mahdollisuus yksityisiin varauksiin
  • Näe, kuka on tulossa toimistolle (edellyttää työpistevarausten käyttöä)

IoT-datan visualisointi reaaliajassa (edellyttää IoT-laitteita)

  • Käyttöaste
  • Työpisteet
  • Huoneet
  • Puhelinkopit
  • Pysäköinti
  • Sisäilman laatu
  • CO2
  • Lämpötila
  • Kosteus

Käyttöasteanalytiikka (edellyttää IoT-laitteita)

  • Portfolionäkymä
  • Rakennusnäkymä
  • Kerrosnäkymä
  • Aikajanan tarkkuus 5 minuuttia (maksimi)
  • Datan säilytys 1 vuosi

Varausanalytiikka (edellyttää varausominaisuuksia)

  • Portfolionäkymä
  • Rakennusnäkymä
  • Kerrosnäkymä
  • Datan säilytys 1 vuosi
worksense-analyze

ADVANCED

ADVANCED

Alkaen 2,50 €/henkilö/kuukausi

Hyödynnä hukkatila tehokkaasti

Sopii yrityksille, jotka haluavat hyödyntää hybridityön mahdollisuudet maksimoimalla toimiston käyttöasteen kuitenkaan tinkimättä tuottavuudesta tai työympäristön laadusta.

Tämä paketti on ihanteellinen kasvaville yrityksille ja tarjoaa enemmän joustavuutta ja tehokkuutta älytoimiston optimointiin.

Sisältää seuraavat ominaisuudet

Kaikki STARTER-paketin ominaisuudet sekä:

Alusta

  • Aula- ja infonäytöt (Kioskinäkymä)

Varaukset

  • Kokoustilat
  • Pysäköinti
  • Puhelinkopit
  • Kalenteriintegrointi (tuki Office 365:lle ja Exchange Server On-Prem:lle)
worksense-enterprise

ENTERPRISE

ENTERPRISE

Maksimoi työympäristösi potentiaali

Ratkaisuja suurille organisaatioille ja niiden yksilöllisiin tarpeisiin. Tutustutaan yhdessä tarkemmin, kuinka voimme rakentaa juuri teille räätälöidyn järjestelmän!

Autamme sinua luomaan älyä hyödyntävät toimititilat ja johtamaan toimitilapalveluja työympäristöanalytiikalla

Uutiset & blogit

  • Sujuvampaa hybridityötä yhdellä sovelluksella

    Hybridityö ei ole enää vain trendi – se on uusi normaali, joka on muokannut toimistojen käyttöä ja ihmisten tapaa tehdä tietotyötä pysyvästi. Uudistettu EG Worksense vastaa näihin muutoksiin sekä mobiili- että web-sovelluksellaan.

  • Monitilatoimistojen ja yhteiskäyttöisten työympäristöjen monet hyödyt

    Toimistotilojen on tarjottava joustavuutta ja teknologisia ratkaisuja, jotka mahdollistavat tehokkaan työskentelyn niin toimistolla kuin etänä.

  • Senaatti-kiinteistöt valitsi Optimaze Worksense -älytoimistoratkaisun

    Asiakkaidemme kannalta haluamme ratkaisun tuovan helppoutta ja sujuvuutta työympäristöissä työskentelyyn”, kertoo asiantuntija Niko Kauhanen, Senaatti-kiinteistöt.

  • Worksense tukee Verohallinnon tilahallintaa ja hybridityötä

    Yhtenä tärkeänä tavoitteena oli mahdollistaa resurssiviisaat päätökset järjestelmään kerääntyvän reaaliaikaisen datan avulla, kuten esimerkiksi tarjota omia tiloja yhteiskäyttöön kumppanivirastoille.

Ota yhteyttä

Haluaisitko lisätietoja tuotteistamme ja palveluistamme? Ota yhteyttä asiantuntijaamme keskustellaksesi organisaationne tarpeista ja kuinka voisimme olla apuna sinulle.